Księga Rejestrowa Instytucji Kultury - Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna im. Agnieszki Osieckiej
KSIĘGA REJESTROWA INSTYTUCJI KULTURY
Prowadzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189)
Numer wpisu do rejestru: 2 |
Dział I - Oznaczenie instytucji kultury: |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Numer kolejny wpisu |
Data wpisu, daty kolejnych zmian |
Pełna i skrócona nazwa instytucji kultury |
Przedmiot działalności instytucji kultury |
Siedziba i adres instytucji kultury |
Oznaczenie organizatora i aktu o utworzeniu instytucji kultury |
Nazwa podmiotu, z którym organizator wspólnie prowadzi instytucję kultury |
Cyfrowy identyfikator instytucji kultury nadany w systemie informacji statystycznej |
Uwagi |
Imię i nazwisko pełnomocnika organizatora dokonującego wpisu |
1 |
11.05.2012 |
Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna im. Agnieszki Osieckiej
MiG BP |
Rozwijanie i zaspakajanie potrzeb oświatowych, kulturalnych i informacyjnych oraz uczestnictwo w upowszechnianiu kultury
|
74-240 Lipiany ul. Szkolna 17 |
Organizator: Gmina Lipiany Wpis z urzędu z dnia 01.04.2003 r. na podstawie art. 14 ust. 3 ustawy z dnia 25.10.1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2001 r. Nr 13, poz. 123, z późn. zm.) |
|
320339564 |
|
Krzysztof Boguszewski |
Dział II - Organizacja instytucji kultury: |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Numer kolejny wpisu |
Data wpisu, daty kolejnych zmian |
Informacja o złożeniu do rejestru statutu |
Imię i nazwisko dyrektora instytucji kultury i jego zastępców lub oznaczenie osoby fizycznej lub prawnej, której powierzono zarządzanie instytucją kultury |
Imiona i nazwiska pełnomocników instytucji kultury uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu instytucji oraz zakres ich upoważnień |
Nazwa oraz siedziba wyodrębnionych jednostek organizacyjnych instytucji kultury i ich cyfrowe identyfikatory nadane w systemie informacji statystycznej |
Uwagi |
Imię i nazwisko pełnomocnika organizatora dokonującego wpisu |
1
|
11.05.2012 |
Statut przyjęty Uchwałą nr VIII/71/2003 Rady Miejskiej w Lipinach z dnia 18.11.2003 r. zmieniony Uchwałą nr IX/73/2007 z dnia 14.06.2007 r. i nr XXXVII/293/2010 z dnia 27.05.2010 r.
|
Mariola Dębecka |
|
|
|
Krzysztof Boguszewski |
2 | 12.09.2016 | Uchwała Nr XVIII/138/2016 Rady Miejskiej w Lipianach z dnia 28.06.2016 r. (Dz. Urz. Woj. Zach. poz. 3177) | Krzysztof Boguszewski | ||||
3. | 30.12.2020 | Wykreślenie Marioli Dębeckiej | Bartłomiej Królikowski | ||||
4. | 04.01.2021 | Justyna Kowalczyk | Bartłomiej Królikowski | ||||
5. | 09.05.2022 |
Uchwała Nr XXXVIII/311/2021 Rady Miejskiej w Lipianach z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie zmiany w statucie (Dz. Urz. Woj. Zach. z 2021 r. poz. 5907) |
Bartłomiej Królikowski |
Dział III - Mienie instytucji kultury: |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Numer kolejny wpisu |
Data wpisu, daty kolejnych zmian |
Informacja o złożeniu do rejestru rocznego sprawozdania finansowego |
Informacja o obciążeniu środków trwałych instytucji kultury ograniczonymi prawami rzeczowymi |
Uwagi |
Imię i nazwisko pełnomocnika organizatora dokonującego wpisu |
1 |
11.05.2012 |
Złożono sprawozdanie finansowe za 2011 rok
|
|
|
Krzysztof Boguszewski |
2
|
09.04.2013 | Złożono sprawozdanie finansowe za 2012 rok dnia 09.04.2013r. |
Krzysztof Boguszewski |
||
3
|
14.04.2014 | Złożenie sprawozdania finansowego za rok 2013 dnia 14.04.2014r. |
Krzysztof Boguszewski | ||
4
|
02.04.2015 |
Złożono sprawozdanie finansowe za 2014 rok |
Krzysztof Boguszewski | ||
5 | 14.04.2016 | Złożono sprawozdanie finansowe za 2015 rok dnia 14.04.2016 r. |
Krzysztof Boguszewski |
||
6 | 31.03.2017 | Złożono sprawozdanie finansowe za 2016 rok dnia 31.03.2017 r. |
Krzysztof Boguszewski |
||
7 | 06.06.2018 | Złożono sprawozdanie finansowe za 2017 rok dnia 06.06.2018 r. |
Krzysztof Boguszewski | ||
8 | 08.04.2019 | Złożono sprawozdanie finansowe za 2018 rok dnia 08.04.2019 r. |
Bartłomiej Królikowski | ||
9 | 08.04.2020 | Złożono sprawozdanie finansowe za 2019 rok dnia 08.04.2020 r. | Bartłomiej Królikowski | ||
10 | 25.03.2021 | Złożono sprawozdanie finansowe za 2020 rok dnia 25.03.2021 r. | Anna Hackiewicz-Gębska | ||
11 | 09.05.2022 | Złożono sprawozdanie finansowe za 2021 rok dnia 09.05.2022 r. | Bartłomiej Królikowski | ||
12 | 28.03.2023 | Złożono sprawozdanie finansowe za 2022 rok dnia 28.03.2023 r. | Bartłomiej Królikowski | ||
13 | 03.04.2024 | Złożono sprawozdanie finansowej za 2023 rok dnia 26.03.2024 | Barłomiej Królikowski | ||
Dział IV - Połączenie, podział i likwidacja instytucji kultury: |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Numer kolejny wpisu |
Data wpisu, daty kolejnych zmian |
Informacja o połączeniu, podziale lub likwidacji instytucji kultury |
Imię i nazwisko likwidatora |
Uwagi |
Imię i nazwisko pełnomocnika organizatora dokonującego wpisu |
1
|
|
|
|
|
|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
------- BIP Data wytworzenia:
16 maj 2012
Osoba dodająca informacje
Agnieszka Kosiorek Data publikacji:
16 maj 2012, godz. 13:09
Osoba aktualizująca informacje
Linda Verheijen Data aktualizacji:
03 kwi 2024, godz. 11:13