Młodszy referent ds. ewidencji kosztów i wydatków, fuduszu socjalnego i rachunków specjalnych w Referacie Finansów i Mienia Komunalnego
BURMISTRZ LIPIAN
o g ł a s z a
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM W LIPIANACH
PLAC WOLNOŚCI 1
74-240 LIPIANY
Wolne stanowisko urzędnicze:
Młodszy referent ds. ewidencji kosztów i wydatków, funduszu socjalnego i rachunków specjalnych w Referacie Finansów i Mienia Komunalnego.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy najwcześniej od III dekady lutego 2008 r.
Opis stanowiska:
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie obowiązków z zakresu:
· prowadzenie ksiąg rachunkowych urzędu w zakresie kosztów i wydatków,
· prowadzenie rachunków pomocniczych,
· sporządzanie sprawozdań finansowych,
· sporządzanie sprawozdań budżetowych,
· udział w sporządzaniu planów finansowych oraz projektów budżetu Gminy Lipiany.
Niezbędne wymagania:
- wykształcenie średnie ekonomiczne (preferowane wyższe ekonomiczne)
- co najmniej 1-roczny staż pracy w księgowości (przy wykształceniu wyższym – co najmniej 6 miesięcy)
- znajomość ustawy o rachunkowości (dotyczy jednostek sektora finansów publicznych)
- znajomość ustawy o finansach publicznych w części dotyczącej jednostek samorządu terytorialnego
- znajomość klasyfikacji budżetowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 107, poz. 726 z późn. zm.)
- znajomość szczegółowa rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie:
a) „ szczegółowych zasad rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetu jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych” w zakresie dotyczącym jednostek oraz zakładów budżetowych (Dz. U. z 2006 r. Nr 142, poz. 1020)– wiedza podstawowa
b) „zasad rachunkowości i plan kont w zakresie ewidencji podatków, opłat i nie podatkowych należności budżetowych dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego” (Dz. U. z 2006 r. Nr 112, poz. 761) - w części przepisy ogólne
c) rozporządzeń w sprawie sprawozdawczości budżetowej i finansowej
- znajomość rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 czerwca 2006 r. w sprawie gospodarki finansowej jednostek budżetowych, zakładów budżetowych i gospodarstw pomocniczych oraz trybu postępowania przy przekształcaniu w inną formę organizacyjno-prawną (Dz. U. Nr 116, poz. 783) – w części dotyczącej jednostek samorządu terytorialnego
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym – wiedza ogólna
- praktyczna znajomość obsługi komputera (systemu operacyjnego Windows XP oraz programu Word i Exell)
- znajomość programów komputerowych do prowadzenia rachunkowości
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- dobry stan zdrowia
- nieposzlakowana opinia
- dyspozycyjność
- odporność na stres
Wymagania pożądane:
- praca w księgowości minimum 6 miesięcy przy wykształceniu wyższym ekonomicznym lub jeden rok przy średnim ekonomicznym
- znajomość obsługi programu księgowego firmy „SIGID”
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2. List motywacyjny,
3. Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
4. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia)
5. Ewentualne kopie referencji i opinii z dotychczasowych miejsc pracy,
6. Kwestionariusz osobowy w wersji dla osób ubiegających się o zatrudnienie (Dz. U. z 2006 r. Nr 125, poz. 869)
7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
8. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
9. Oświadczenie o prowadzeniu bądź nie prowadzeniu działalności gospodarczej
10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
11. Aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia.
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do: 23 stycznia 2008 r.
(uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Lipianach)
pod adresem:
Urząd Miejski
Sekretariat, pok. 18
Plac Wolności 1
74-240 Lipiany
w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Młodszy referent ds. ewidencji kosztów i wydatków, funduszu socjalnego i rachunków specjalnych w Referacie Finansów i Mienia Komunalnego w Urzędzie Miejskim w Lipianach”.
Kandydaci spełniający powyższe wymagania zostaną powiadomieni o terminie II etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej). Rozmowa kwalifikacyjna przebiegać będzie dwu etapowo:
- egzamin pisemny z wiedzy i umiejętności praktycznych
- ustna rozmowa kwalifikacyjna i ocena indywidualnych predyspozycji kandydata do pracy w urzędzie
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenia o niekaralności i badania lekarskie.
Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Oferty które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie pozostawione będą bez rozpatrzenia.
Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 56 41 049
Burmistrz
inż. Krzysztof Ireneusz Boguszewski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agnieszka Kosiorek Data wytworzenia:
12 gru 2007
Osoba dodająca informacje
Agnieszka Kosiorek Data publikacji:
04 sty 2008, godz. 13:16
Osoba aktualizująca informacje
Agnieszka Kosiorek Data aktualizacji:
04 sty 2008, godz. 13:17