Budowa świetlicy wiejskiej w m. Batowo gm. Lipiany
Przejdź do załącznikówBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W M. BATOWO GM. LIPIANY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipiany, Plac Wolności 1 , 74-240 Lipiany
Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipiany.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W M. BATOWO GM. LIPIANY
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej w m. Batowo zaprojektowanej jako budynek parterowy niepodpiwniczony z dachem kopertowym o kącie nachylenia 23°. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej z ogrzewaniem z własnej kotłowni olejowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.12.00-6,
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00- zł.
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XI i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z zasadami podanymi w tabeli i na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ.
Zamawiający wymaga aby oferta była sporządzona z wykorzystaniem formularzy stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji.
SZCZEGÓŁOWE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, DOKUMENTY SKŁADANE NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW ORAZ POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW
1. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
3) Wykaz wykonanych zamówień w okresie pięciu lat przed datą złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z zakresu budowy, przebudowy lub remontu obiektów budowlanych, złożony wraz z referencjami na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
4) Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie wymaganych prawem uprawnień i ubezpieczeń.
5) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty.
7) Formularz cenowy wg. załącznika nr 5 do SIWZ.
8) Wykaz prac powierzonych Wykonawcy zał. Nr 6 do SIWZ
9) Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. VIII pkt. 2 i 3.
10) Harmonogram rzeczowo-finansowy,
11) Dowód wniesienia wadium.
Udział w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni załączyć do oferty ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do ofert których oferta zostanie wybrana zostaną wezwani, przed zawarciem umowy na realizację zamówienia, do zawarcia umowy regulującej współprace tych wykonawców zawierającą co najmniej:
- oznaczenie stron,
- oznaczenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym powinno być zrealizowanie zamówienia),
- oznaczony czas trwania,
- określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
- zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania umowy konsorcjum oraz dokonywania
w niej zmian bez zgody Zamawiającego, do czasu wygaśnięcia wszelkich zobowiązań związanych z umową o zamówienie publiczne. 3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 1,2,5,6. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz dokumenty o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 3 , 4,7,8,9,10,11. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipiany.pl. W wersji papierowej specyfikacja jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego u osoby upoważnionej do kontaktu z Wykonawcami. Kserokopie przedmiotowego projektu, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru oraz przedmiaru robót mogą być przesłane dla Wykonawców, którzy uiszczą opłatę za koszt powielania i oprawy w wysokości 100 zł. IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: Oferty winny być złożone w Urzędzie Miejskim w Lipianach, Plac Wolności 1, w Sekretariacie pokój nr 18 w terminie do dnia 13 listopada 2009 r. do godz.12:00. IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający wymaga by roboty budowlane zakończyły się do dnia 31.08.2010. 2. Zamawiający otrzymał dofinansowanie na realizacje przedmiotu zamówienia z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, działanie „Odnowa wsi” w kwocie 423 472 zł. 3. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23 października 2009 r. pod numerem: 372248-2009.
w niej zmian bez zgody Zamawiającego, do czasu wygaśnięcia wszelkich zobowiązań związanych z umową o zamówienie publiczne. 3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 1,2,5,6. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz dokumenty o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 3 , 4,7,8,9,10,11. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipiany.pl. W wersji papierowej specyfikacja jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego u osoby upoważnionej do kontaktu z Wykonawcami. Kserokopie przedmiotowego projektu, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru oraz przedmiaru robót mogą być przesłane dla Wykonawców, którzy uiszczą opłatę za koszt powielania i oprawy w wysokości 100 zł. IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: Oferty winny być złożone w Urzędzie Miejskim w Lipianach, Plac Wolności 1, w Sekretariacie pokój nr 18 w terminie do dnia 13 listopada 2009 r. do godz.12:00. IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający wymaga by roboty budowlane zakończyły się do dnia 31.08.2010. 2. Zamawiający otrzymał dofinansowanie na realizacje przedmiotu zamówienia z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, działanie „Odnowa wsi” w kwocie 423 472 zł. 3. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23 października 2009 r. pod numerem: 372248-2009.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie.pdf (PDF, 38.44Kb) | 2009-10-23 17:30:16 | 630 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Instalacja elektryczna cz. 1.rar (RAR, 6.64Mb) | 2009-10-23 19:07:40 | 430 | |
Instalacja sanitarna - rysunki cz. 1.rar (RAR, 5.75Mb) | 2009-10-23 18:45:50 | 422 | |
Konstrukcja rysynki cz. 1.rar (RAR, 3.99Mb) | 2009-10-23 18:31:55 | 418 | |
Instalacja elektryczna cz. 2.rar (RAR, 4.21Mb) | 2009-10-23 19:12:35 | 394 | |
Instalacja sanitarna - rysunki cz. 2.rar (RAR, 5.78Mb) | 2009-10-23 18:52:57 | 392 | |
Konstrukcja rysunki cz. 2.rar (RAR, 4.08Mb) | 2009-10-23 18:36:47 | 393 | |
Instalacja sanitarna -opis.rar (RAR, 91.43Kb) | 2009-10-23 18:39:23 | 380 | |
Konstrukcja opis.rar (RAR, 28.23Kb) | 2009-10-23 18:38:17 | 410 | |
Projekt budowlany architektura.rar (RAR, 6.31Mb) | 2009-10-23 19:30:22 | 432 | |
Przedmiary.rar (RAR, 480.72Kb) | 2009-10-23 19:18:15 | 455 | |
SIWZ.pdf (PDF, 284.64Kb) | 2009-10-23 17:30:16 | 461 | |
Specyfikacja techniczna.pdf (PDF, 330.48Kb) | 2009-10-23 19:15:08 | 405 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Odpowiedz z dn. 06.11.2009r. na pytania oferentow.pdf (PDF, 22.25Kb) | 2009-11-06 10:32:05 | 567 | |
Odpwiedz z 28.10.2009 na pytanie jednego z oferentA w.pdf (PDF, 22.88Kb) | 2009-10-28 12:49:29 | 562 | |
rysunek roboczy do zestawienia.jpg (JPG, 928.56Kb) | 2009-11-06 10:34:49 | 535 | |
zest. stol. DRZWI A wietlica.Batowo.pdf (PDF, 104.26Kb) | 2009-11-06 10:32:52 | 547 | |
zest. stol. okiennej A wietlica.Batowo.pdf (PDF, 20.09Kb) | 2009-11-06 10:32:29 | 581 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zawiadomienie o wyborze.pdf (PDF, 53.26Kb) | 2009-11-27 09:44:34 | 669 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zawiadomienie o zawarciu umowy.pdf (PDF, 23.73Kb) | 2009-12-11 14:37:05 | 551 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agnieszka Kosiorek Data wytworzenia:
23 paź 2009
Osoba dodająca informacje
Agnieszka Kosiorek Data publikacji:
23 paź 2009, godz. 17:30
Osoba aktualizująca informacje
Agnieszka Kosiorek Data aktualizacji:
23 paź 2009, godz. 17:30